Спонсорам
Урочиста церемонія вручення Премій «Людина року» – єдиний і головний великосвітський захід в Україні, до якого прикута увага мільйонів глядачів та слухачів.
Гості урочистої церемонії «Людина року» належать до найзаможнішої, найвитонченішої і найелітарнішої частини українського та зарубіжного суспільства.
Це амбіційні і впевненні в собі люди, власники бізнесу, ті, хто відносить себе до частини мультикультурного світу.
Це багаточисельна і все більш вибаглива публіка з високим соціальним статусом.
Це: Переможці, Лауреати, Спонсори та Партнери Програми, представники державно-політичної, фінансово-економічної та дипломатичної еліти, члени уряду України, зірки української й зарубіжної естради, члени Вищої Академічної Ради, спеціальні зарубіжні гості.
У рамках програми проводяться:
- Підсумкова прес-конференція;
- Лауреатський прийом (pre-party);
- Церемонія вручення премії «Людина року»;
- After party.
Бути Спонсором Програми – це свідчення найвищого рівня компанії, бездоганної репутації та позитивного іміджу
Найбільш відомі Спонсори та Партнери програми «Людина року» (1996-2020 рр.):
«HENNESSY», «PHILIP MORRIS», «DUNHILL», «MONT BLANC», «NOKIA», «MAXELL», «UMC», «WINNER», «BRITISH AMERICAN TOBACCO», «MARTINI», «CRYSTAL GROUP» і «HARRY WINSTON», «SONY ERICSSON», «VAN CLEEF AND ARPELS», «PIAGET», «CHRISTIAN DIOR», «ZEPTER», «VILLEROY & BOCH», «МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ», «ПЕРША ГІЛЬДІЯ», «ОРАНТА», «BROCARD», «ISTIL», «JOHNNIE WALKER», «FAIRMONT», «COURVOISIER», «TUMI», «BALDESSARINI», «PIRAEUS BANK»«МЕРСЕДЕС-БЕНЦ», «ZARINA», «SOTHYS», «NESCENS», «COCA-COLA», «LAFAYETTE», «ТЯНЬШИ», «AUDI» та ін.
Генеральною дирекцією програми протягом більш ніж 20-ти років накопичений плідний і взаємокорисний досвід ділового співробітництва з авторитетними й респектабельними компаніями й торговельними марками. Вони вибороли право на участь в загальнонаціональному проекті «ЛЮДИНА РОКУ». Впевнені, що Ваша компанія також буде достойно представлена у рекламно-іміджевому супроводі загальнонаціональної програми «Людина року» і отримає реальні конкурентні та перспективні переваги в своїй бізнес діяльності.
«Сучасність»Ви стаєте учасником широкомасштабної рекламної кампанії, що розроблена з врахуванням найсучасніших і відпрацьованих на практиці технологій. Вони включають найбільш дієві засоби й прийоми впливу на масову аудиторію. Виходячи з багаторічного досвіду наші фахівці підібрали найбільш ефективний варіант рекласної стратегії. Саме це привертає увагу наших спонсорів. |
«Масштабність»Сім місяців рекламно-інформаційної кампанії зіграють істотну роль у зміцненні Вашого позитивного іміджу й повідомлення його широкому колу споживачів, клієнтів, партнерів і громадськості, охопивши при цьому величезну аудиторію. |
|
«Престижність»Будучи одним з найпрестижніших заходів в Україні, урочиста церемонія вручення премії «Людина року», починаючи з 1996 року, щорічно збирає кращих представників соціально-політичної й фінансово-економічної еліти, членів уряду України, представників дипломатичного корпусу, високопосадових гостей з дружніх країн, зірок української й зарубіжної естради, а також численних журналістів українських і зарубіжних ЗМІ. Такий стійкий інтерес до Урочистої церемонії вручення премії «Людина року» об`єктивно розширює коло адептів програми, її учасників та симпатиків не тільки в Україні, а й далеко за її межами. |
«Представництво»Наші Спонсори й Партнери можуть бути представниками різних областей ринку. Вони є лідерами у своїй сфері діяльності, неконкуруючими між собою, бездоганні по репутації, їхні імена й імідж викликають максимальну довіру у споживачів і є синонімом світової якості. |
|
«Урочистість»Традиційно подібні заходи у світі перебувають у центрі уваги широкої громадськості й користуються постійною увагою представників ЗМІ. Їх люблять знаменитості й еліта, з року в рік вони є найбільш очікуваною подією. Урочиста церемонія відбувається як яскраве театралізоване дійство: з виступами зірок поп-естради, музичних і хореографічних колективів, показом нових колекцій провідних дизайнерів України, супроводжуютьсь самими високотехнологічними постановочними, звуковими, світловими й спеціальними ефектами. |
«Популярність»Трансляція урочистої церемонії вручення премії «Людина року» в ефірі одного із провідних загальнонаціональних телеканалів з кожним роком примножує популярність і авторитетність програми у суспільстві. |
|
«Суперекономічність»Спонсорський пакет охоплює аудиторію всіх регіонів України. Зазвичай, бюджет подібних масштабних кампаній виходить далеко за межі навіть максимальної вартості нашого спонсорського пакету, що пропонується. |
«Статус»«Людина року» асоціюється зі словом «Найкращий», |