Головна » Унікальність PR-кампанії » Спонсорські пакети

Спонсорські пакети

Рекламно-іміджева, інформаційна та PR-кампанія Спонсорів і Партнерів загальнонаціональної програми “Людина року-2019”
(вересень 2019 р. – березень 2020 р.)

Генеральний Спонсор Головний Спонсор Офіційний Спонсор Спеціальний Спонсор
I. ЕКСКЛЮЗИВНІ ПОСЛУГИ
1. Позиція Спонсора   в усіх рекламних проявах 1 2 3 4
2. Присутність в рекламно-іміджевому  телеролику  Програми 4 сек. 3 сек. 2 сек. 2 сек.
3. Присутність в іміджевому аудіоролику Програми 4 сек. 3 сек. 2 сек. 2 сек.
4. Присутність в рекламних та інформаційних макетах в друкованих ЗМІ + + + +
5. Рекламно-іміджеві згадування Спонсора в текстах ведучих під час церемонії вручення премії “Людина року-2019” 2 рази 2 рази 1 рази 1 раз
6. Присутність логотипу  в окремих декораціях сцени +
7. Право на брендування ЧЕРВОНОЇ ДОРІЖКИ +
8. Право розташувати власні рекламні банери (Roll Up, Roll Screen) на центральних локаціях в фойє Національної опери України в день церемонії 2 1 1 1
9. Право представити власну промоушен групу для зустрічі VIP-персон церемонії + + + +
10. Право представити ексклюзивний виставковий стенд та організації промоакцій: дегустація, спеціальні  івент-заходи тощо + +
11. Право організувати презентацію/ шоу під час антракту + +
12. Право вручення VIP-подарунків переможцям Програми або спеціального призу в одній з номінацій на вибір під час  церемонії + + + +
13. Розміщення логотипів Спонсора на фірмовому банері Програми (Brandwall) в зоні TV, фото-зйомки + + + +
II. Рекламно-інформаційне представлення СПОНСОРА  та його  статусу  в загальноукраїнських ЗМІ
14. Розміщення логотипу та статусу Спонсора в рекламних та інформаційних макетах в  ДРУКОВАНИХ ЗМІ 100 виходів 80 виходів 60 виходів 50 виходів
15. Розміщення логотипу та статусу Спонсора в рекламно-іміджевому ролику Програми на ТЕЛЕКАНАЛАХ 2000 виходів 1500 виходів 1200 виходів 800 виходів
16. Представлення Спонсора у рекламно – іміджевих аудіороликах на РАДІО 550 виходів 500 виходів 300 виходів 200 виходів
III. Рекламно-інформаційне представлення СПОНСОРА та його Статусу у мережі INTERNET
17. Розміщення логотипу Спонсора  на Web-сайті Програми «ЛЮДИНА РОКУ» http://www.ludinaroku.com.ua  у розділі «ПАРТНЕРИ» Ротація
200 днів
Ротація
200 днів
Ротація
200 днів
Ротація
200 днів
18. Розміщення логотипу Спонсора в бекграунді  сайту Програми www.ludinaroku.com.ua 200 днів 200 днів 200 днів 200 днів
19. Розміщення логотипу Спонсора на  flash -банері Програми «ЛЮДИНА РОКУ», що розміщується на рейтингових інформаційних Web-сайтах. Понад 20 рейтингових інформаційних агентств. Ротація понад 200 днів Ротація понад 150 днів Ротація понад 120 днів Ротація понад 120 днів
20. Розміщення підложки з логотипом Спонсора на Web-порталі Програми +
IV. Представлення СПОНСОРА та його Статусу у рекламно-іміджевому телеролику на медіа-носіях в найбільш публічних місцях м.Києва
21. На преміум – відеобордах на головних площах та вулицях м. Києва 30000 виходів 30000 виходів 20000 виходів 15 000 виходів
22. На відеомоніторах в ТВК, ТРЦ, БЦ 30000 виходів 30000 виходів 20000  виходів 15000  виходів
23. На відеомоніторах в клініці «БОРИС» 15000  виходів 10000  виходів 10000 виходів 10000 виходів
24. На плазмових екранах в мережі супермаркетів м.Києва 50000 виходів 40000 виходів 30000 виходів 20000 виходів
V. Представлення СПОНСОРА та його статусу в рекламно-іміджевому телеролику на  відео-моніторах в сегменті Premium-HoReCa
25. В мережі vip-ресторанів м.Києва 30000  виходів 20000 виходів 20000 виходів 15000 виходів
VI. Представлення СПОНСОРА із зазначенням його статусу в іміджево-представницькій продукції Програми «ЛЮДИНА РОКУ-2018»
26. Розміщення рекламного макета Спонсора в презентаційному проспекті Програми 2 полоси 1 полоса 1 полоса 1 полоса
27. Розміщення логотипу Спонсора в бекграунді проспекту Програми + + + +
28. Розміщення логотипу Спонсора на програмці урочистої церемонії 1 рази 1 рази 1 раз 1 раз
29. Розміщення логотипу Спонсора на запрошенні урочистої церемонії 1 раз 1 раз 1 раз 1 раз
30. Розміщення логотипу Спонсора  на презентаційній папці Програми + + + +
VII. Рекламно-інформаційне представлення СПОНСОРА та його Статусу на прес-конференції Програми «ЛЮДИНА РОКУ-2018» (січень 2019 р.)
31. Представлення у прес-релізах, тираж – понад 500 + + + +
32. Представлення  в інформаційних релізах провідних інформагентств + + + +
33. Присутність уповноваженого представника Спонсора в Президії на підсумковій прес-конференції Програми + +
34. Розміщення банера Спонсора на підсумковій прес-конференції Програми 1 1
35. Організація семплінгу  рекламно-іміджевих матеріалів Спонсора у залі інформ-агенства + + + +
36. Розміщення рекламно-іміджевого відеоролика  Спонсора на екрані в залі інформагентства + +
37. Представлення Post – матеріалів, атрибутики Спонсора на столі Президії + +
VIII. Представлення  Спонсора на Лауреатському прийомі (pre-party)
38. Право на брендування/ представлення власної продукції в залі Лауреатського прийому (pre-party) + +
41. Право розмістити Post – матеріали у залі Лауреатського прийому (pre-party) + + + +
40. Рекламно-іміджеве представлення  Спонсора в текстах ведучих під час Лауреатського прийому (pre-party) + + + +
41. Право вручити  VIP – подарунки, сертифікати, дисконтні картки учасникам Лауреатського прийому (pre-party) + + + +
42. Право семплінгу рекламно-іміджевих матеріалів в холі Лауреатського прийому + + + +
IX. Представлення СПОНСОРА в рамках проведення  церемонії  вручення премії «ЛЮДИНА РОКУ – 2019», 21 березня 2020 року
44. Показ іміджевого відеоролика (лого) на  плазмовому екрані під час урочистої церемонії «ЛЮДИНА РОКУ – 2019» 30 сек. 20 сек. 10 сек. 10 сек.
45. Розміщення логотипу Спонсора на центральному екрані на сцені, під час урочистої церемонії вручення премії + + + +
47. Право семплінгу рекламно-іміджевих матеріалів в фойє Національної опери України; + + + +
48. Фотозйомка  церемоніальних епізодів за участю  Спонсора. Передача фото. + + + +
49. Передача 2-х DVD-дисків з записом телеверсії урочистої церемонії Спонсору + + + +
50. Передача Спонсору   запрошень на церемонію вручення премії «ЛЮДИНА РОКУ-2019» 6 4 4 4

* Всі медіа-плани надаються додатково

* Лауреатський прийом (pre-party) – світський раут, який проводиться напередодні церемонії  вручення Премій «ЛЮДИНА РОКУ-2019».
і на якому нагороджуються лауреати програми.
Учасники: лауреати, партнери програми, ЗМІ
Кількість учасників: до 150 осіб
Формат обслуговування: аристократичний прийом з вишуканим банкетом