Унікальність PR-кампанії
- Рекламно-іміджева, інформаційна і PR-кампанія Спонсорів і Партнерів програми «Людина року» триває 7 місяців і охоплює масову аудиторію
в понад 20 мільйонів: (Premium Segment, Medium Segment, Low Segment). - Задіяні усі найсучасніші рекламні технології та локації.
- Ми пропонуємо нестандартні креативні ідеї та сміливі рішення.
- Ми забезпечуємо максимальну ефективність рекламної кампанії.
- Проводимо медіа-планування, контроль і аналіз розміщення з представленням звітів.
- Ми працюємо з провідними українськими та міжнародними медіа-холдингами.
ОСНОВНІ СКЛАДОВІ PR-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ІМІДЖЕВО-ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ КАМПАНІЇ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ «ЛЮДИНА РОКУ»
Ексклюзивні Рекламні послуги
|
Розміщення ТВ рекламиІнтеграція рекламної заставки/лого Спонсора в іміджевий рекламний ролик програми «Людина року», що транслюється в прайм-тайм на:
Internet
Ми співпрацюємо з:
|
|
РадіоІнтеграція назви, статусу Спонсора в іміджевий аудіоспот програми «Людина року», що виходить в эфірі рейтингових FM радіостанцій:
Переваги радіореклами:
|
ПресаІнтеграція логотипу, статусу Спонсора в рекламно – іміджевий макет Програми «Людина року», що виходить:
|
|
Indoor рекламаІнтеграція рекламної заставки /лого Спонсора в іміджевий рекламний ролик програми «Людина року», що транслюється на відеомоніторах в ТВК, ТРЦ, БЦ та сегменті Premium-HoReCa. Переваги:
|
Outdoor реклама
|
|