Головна » Унікальність PR-кампанії

Унікальність PR-кампанії

  • Рекламно-іміджева, інформаційна і PR-кампанія Спонсорів і Партнерів програми «Людина року» триває 7 місяців і охоплює масову аудиторію
    в понад 20 мільйонів: (Premium Segment, Medium Segment, Low Segment).
  • Задіяні усі найсучасніші рекламні технології та локації.
  • Ми пропонуємо нестандартні креативні ідеї та сміливі рішення.
  • Ми забезпечуємо максимальну ефективність рекламної кампанії.
  • Проводимо медіа-планування, контроль і аналіз розміщення з представленням звітів.
  • Ми працюємо з провідними українськими та міжнародними медіа-холдингами.
ОСНОВНІ СКЛАДОВІ PR-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ІМІДЖЕВО-ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ КАМПАНІЇ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ «ЛЮДИНА РОКУ»

Ексклюзивні Рекламні послуги

  • брендування Червоної доріжки в фойє Національної опери України в день церемонії;
  • розташування ексклюзивного виставкового стенду Спонсора в фойє в день церемонії. Організація промоакцій:дегустація, спеціальні івент-заходи тощо;
  • організація презентацій/шоу Спонсора під час антракту в день церемонії;
  • рекламно-іміджеві згадування Спонсора у текстах ведучих під час урочистої церемонії;
  • представлення власної проушн групи Спонсора для зустрічі VIP-персон церемонії;
  • присутність логотипу Спонсора в окремих декораціях сцени під час урочистої церемонії;
  • право Спонсора Вручити VIP-подарунки переможцям програми або спеціального призу в одній з номінацій на вибір під час церемонії;
  • показ іміджевого відеоролика Спонсора на плазмовому екрані під час урочистої церемонії;
  • брендування емблематикою Спонсора офіційних залів, в яких будуть проходити заходи загальнонаціональної програми «Людина року» (підсумкової прес-конференції, світського прийому (pre-party), after party;
  • семплінг рекламно-іміджевих матеріалів Спонсора під час трьох офіційних заходів програми «Людина року»: підсумкової прес-конференції, світського прийому (pre-party), after party;
  • розміщення логотипу Спонсора на запрошеннях, програмці, рекламній афіші Програми;
  • представлення логотипу Спонсора в презентаційному проспекті, фотожурналі Програми;
  • рекламно-іміджеві згадування Спонсора у текстах ведучих під час урочистої церемонії;
  • розташування рекламних банерів Спонсора на центральних локаціях в фойє Національної опери України в день церемонії
  • рекламні прояви Спонсора в телевізійному ефірі під час телетрансляції та ретрансляції урочистої церемонії вручення премії “Люлина року” в ефірі провідних загальнонаціональних каналів;
  • розміщення логотипу Спонсора на фірмовому банері Програми (Brandwall) в зоні TV-, фотозйомки.

Розміщення ТВ реклами

Інтеграція рекламної заставки/лого Спонсора в іміджевий рекламний ролик програми «Людина року», що транслюється в прайм-тайм на:

  • загальнонаціональних телеканалах;
  • нішевих телеканалах.

Internet

  • Банера;
  • Прес-релізи;
  • Рекламно-інформаційні статті;
  • Новини;
  • Лого та бекграунд.

Ми співпрацюємо з:

  • провідними інформаційними агентствами;
  • суспільно-інформаційними Internet порталами;
  • інформаційно-розважальними Internet порталами;
  • світськими Internet порталами;
  • спортивними Internet порталами;
  • спеціалізованими Internet порталами та ін.

Радіо

Інтеграція назви, статусу Спонсора в іміджевий аудіоспот програми «Людина року», що виходить в эфірі рейтингових FM радіостанцій:

  • Мережеві радиостанції (по всій Україні);
  • Київські радіостанції.

Переваги радіореклами:

  • понад 80% українців кожен тиждень слухають радіо;
  • радіо слухають всюди: вдома, в машині, на роботі;
  • радіо не заважає займатись іншими справами;
  • радіо слухають всі категорії населення;
  • радіо – єдине ЗМІ, що змушує працювати уяву.

Преса

Інтеграція логотипу, статусу Спонсора в рекламно – іміджевий макет Програми «Людина року», що виходить:

  • у суспільно-політичних виданнях;
  • у спортивних виданнях;
  • в туристичних виданнях;
  • в спеціалізованих жіночих виданнях;
  • в інформаційно-розважальних виданнях;
  • в інформаційно-аналітичних виданнях;
  • в глянцевих виданнях;
  • в юридичних виданнях.

Indoor реклама

Інтеграція рекламної заставки /лого Спонсора в іміджевий рекламний ролик програми «Людина року», що транслюється на відеомоніторах в ТВК, ТРЦ, БЦ та сегменті Premium-HoReCa.

Переваги:

  • позитивна налаштованість глядача та відвідувача на сприйняття інформації;
  • постійна висока відвідуваність (порівняна з рейтингом телеканала, газети, радіо);
  • широка цільова аудиторія.

Outdoor реклама

  • Інтеграція лого/рекламної заставки Спонсора в іміджевий рекламний ролик програми «Людина року», що транслюється на преміум-відеобордах на центральних площах і вулицях м. Києва;
  • Рекламна афіша