Спонсорам

Урочиста церемонія вручення Премій «Людина року» – єдиний і головний великосвітський захід в Україні, до якого прикута увага мільйонів глядачів та слухачів.

Гості урочистої церемонії «Людина року» належать до найзаможнішої, найвитонченішої і найелітарнішої частини українського та зарубіжного суспільства.

Це амбіційні і впевненні в собі люди, власники бізнесу, ті, хто відносить себе до частини мультикультурного світу.

Це багаточисельна і все більш вибаглива публіка з високим соціальним статусом.

Це: Переможці, Лауреати, Спонсори та Партнери Програми, представники державно-політичної, фінансово-економічної та дипломатичної еліти, члени уряду України, зірки української й зарубіжної естради, члени Вищої Академічної Ради, спеціальні зарубіжні гості.

У рамках програми проводяться:

  • Підсумкова прес-конференція;
  • Лауреатський прийом (pre-party);
  • Церемонія вручення премії «Людина року»;
  • After party.
Бути Спонсором Програми – це свідчення найвищого рівня компанії, бездоганної репутації та позитивного іміджу

Найбільш відомі Спонсори та Партнери програми «Людина року» (1996-2016 рр.):

«HENNESSY», «PHILIP MORRIS», «DUNHILL», «MONT BLANC», «NOKIA», «MAXELL», «UMC», «WINNER», «BRITISH AMERICAN TOBACCO», «MARTINI», «CRYSTAL GROUP» і «HARRY WINSTON», «SONY ERICSSON», «VAN CLEEF AND ARPELS», «PIAGET», «CHRISTIAN DIOR», «ZEPTER», «VILLEROY & BOCH», «МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ», «ПЕРША ГІЛЬДІЯ», «ОРАНТА», «BROCARD», «ISTIL», «JOHNNIE WALKER», «FAIRMONT», «COURVOISIER», «TUMI», «BALDESSARINI», «PIRAEUS BANK»«МЕРСЕДЕС-БЕНЦ», «ZARINA», «SOTHYS», «NESCENS», «COCA-COLA», «LAFAYETTE», «ТЯНЬШИ» та ін.

Генеральною дирекцією програми протягом більш ніж 20-ти років накопичений плідний і взаємокорисний досвід ділового співробітництва з авторитетними й респектабельними компаніями й торговельними марками. Вони вибороли право на участь в загальнонаціональному проекті «ЛЮДИНА РОКУ». Впевнені, що Ваша компанія також буде достойно представлена у рекламно-іміджевому супроводі загальнонаціональної програми «Людина року» і отримає реальні конкурентні та перспективні переваги в своїй бізнес діяльності.

«Сучасність»

Ви стаєте учасником широкомасштабної рекламної кампанії, що розроблена з врахуванням найсучасніших і відпрацьованих на практиці технологій. Вони включають найбільш дієві засоби й прийоми впливу на масову аудиторію. Виходячи з багаторічного досвіду наші фахівці підібрали найбільш ефективний варіант рекласної стратегії. Саме це привертає увагу наших спонсорів.

«Масштабність»

Сім місяців рекламно-інформаційної кампанії зіграють істотну роль у зміцненні Вашого позитивного іміджу й повідомлення його широкому колу споживачів, клієнтів, партнерів і громадськості, охопивши при цьому величезну аудиторію.

«Престижність»

Будучи одним з найпрестижніших заходів в Україні, урочиста церемонія вручення премії «Людина року», починаючи з 1996 року, щорічно збирає кращих представників соціально-політичної й фінансово-економічної еліти, членів уряду України, представників дипломатичного корпусу, високопосадових гостей з дружніх країн, зірок української й зарубіжної естради, а також численних журналістів українських і зарубіжних ЗМІ. Такий стійкий інтерес до Урочистої церемонії вручення премії «Людина року» об`єктивно розширює коло адептів програми, її учасників та симпатиків не тільки в Україні, а й далеко за її межами.

«Представництво»

Наші Спонсори й Партнери можуть бути представниками різних областей ринку. Вони є лідерами у своїй сфері діяльності, неконкуруючими між собою, бездоганні по репутації, їхні імена й імідж викликають максимальну довіру у споживачів і є синонімом світової якості.

«Урочистість»

Традиційно подібні заходи у світі перебувають у центрі уваги широкої громадськості й користуються постійною увагою представників ЗМІ. Їх люблять знаменитості й еліта, з року в рік вони є найбільш очікуваною подією. Урочиста церемонія відбувається як яскраве театралізоване дійство: з виступами зірок поп-естради, музичних і хореографічних колективів, показом нових колекцій провідних дизайнерів України, супроводжуютьсь самими високотехнологічними постановочними, звуковими, світловими й спеціальними ефектами.

«Популярність»

Трансляція урочистої церемонії вручення премії «Людина року» в ефірі одного із провідних загальнонаціональних телеканалів з кожним роком примножує популярність і авторитетність програми у суспільстві.

«Суперекономічність»

Спонсорський пакет охоплює аудиторію всіх регіонів України. Зазвичай, бюджет подібних масштабних кампаній виходить далеко за межі навіть максимальної вартості нашого спонсорського пакету, що пропонується.

«Статус»

«Людина року» асоціюється зі словом «Найкращий»,
Тому ми  боремося за те, щоб наші Партнери теж завжди були «Найкращими».
«Найкращими» – у бізнесі,
«Найкращими» – у творчості,
«Найкращими» – в усьому!